Tuesday, December 21, 2010

pErsAHaBaTaN YaNg hILaNg!

            Niey satu kisah benar yg telah terjadi dalam hidup aku yang memedihkan dan memeritkan..
aku mempunyai seorang sahabat lelaki. bertahun2 kitorang berkawan. aku sayang dye sangat2.. aku sangop berkorban apa je untuk dye.. dye penting sangat2 dlm hdup aku. dye sentiasa membuat aku ketawa dan tersenyum. dye ambik berat pasal aku.. setiap hari kitorang jumpe bergurau senda. bagi aku persahabatan nie bermakna gler.. namun kini.. dye memutuskan persahabatan kitorang.. disaat tu betapa hancurnye hati aku. x de lagi gelak tawa dye dlm idop aku.
senda gurauan yg mengembirakan aku.. aku niey manusia biasa x mampu nak halang dan memaksa untuk dye berkawan dgan aku. setiap malam aku menangis memikirkan diri dye. aku sentiasa mengingati kenangan bersama dengannya. aku rindu dgan usikan, dan belaiannya. tidak aku sangka persahabatan 5 taon itu hanyalah sandiwaranya sahaja dan tidak penting buat dirinya. sangop dye wat aq camniey.. memang aku ada kekurangan namun haruskah aku diperlakukan sebegini..


                aku sabar dengan perbuatannya terhadap aku. aku x kan penah benci dye kerana aku tdak mampu membencinya. sehingga kini aku masih menyayanginya... hanya ini yg mampu aku katakan padanya "thankz ats persahabatan kita, aku syg kau sangat2 n jagew diri ko sebaik mungkin maafkan aku kerana tidak mampu mengucapkan selamat tinggal".
                hidup aku dibelengu rindu. rindu pada saat-saat persahabatan itu. namun apakan daya aku hanya mampu melihat kebahagiaannya dari jauh....


      

No comments:

Post a Comment